❀

Copy & Paste Codes

Next page Previous emoji

Popular Emojitweets

Face with Tears of Joy 1

thaaii_z
thaaii_z @thaaii_z
@MatheusMonteiro procurei emoji chorando de alegria pra colocar aqui mas so tem esse q n é bem o q eu queria: . Mas o q vale é a intenção
14 Jan 13 copy & paste +upvote -downvote @MatheusMonteiro procurei emoji chorando de alegria pra colocar aqui mas so tem esse q n Γ© bem o q eu queria: πŸ˜‚. Mas o q vale Γ© a intenção
myEmoji
myEmoji @myEmoji
fack u mean
07 Dec 14 copy & paste +upvote -downvote fack u meanπŸ˜‚βœŒοΈ
myEmoji
myEmoji @myEmoji
Yall hype but yall gone be cute.
18 May 15 copy & paste +upvote -downvote Yall hypeπŸ˜‚ but yall gone be cute.
myEmoji
myEmoji @myEmoji
God saved our moms from the headaches, because if we were sister's. Child
17 May 15 copy & paste +upvote -downvote God saved our moms from the headaches, because if we were sister's. ChildπŸ˜‚β€
myEmoji
myEmoji @myEmoji
That explains us so well
16 May 15 copy & paste +upvote -downvote That explains us so wellπŸ˜‚
yeankhar
Pope Piano @yeankhar
Adebayor's Story tho. Started Feeling Sorry for him till I remembered his Celebration Against Arsenal
Retweet of status by @Lakersville
15 May 15 copy & paste +upvote -downvote Adebayor's Story tho. Started Feeling Sorry for him till I remembered his Celebration Against Arsenal πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­
myEmoji
myEmoji @myEmoji
But me & ty just racked up out the vending machine we gone gain so much weight tonight
14 May 15 copy & paste +upvote -downvote But me & ty just racked up out the vending machineπŸ˜‚ we gone gain so much weight tonight😊
myEmoji
myEmoji @myEmoji
I was the "ugly one" in middle school now I can't get you to stop rting my shit & out my dm's....so imma flood ya tl so you can feel it
13 May 15 copy & paste +upvote -downvote I was the "ugly one" in middle schoolπŸ˜‚ now I can't get you to stop rting my shit & out my dm's😏....so imma flood ya tl so you can feel itπŸ˜‹
myEmoji
myEmoji @myEmoji
ion know why you think any of those pictures are ugly.
13 May 15 copy & paste +upvote -downvote πŸ˜‚ ion know why you think any of those pictures are ugly.
_TalkNerdy2Me_
✨Cherchez La.. ✨ @_TalkNerdy2Me_
Please Bruh stopppppppop twitter.com/5earthquake/st…
Retweet of status by @_JAY_R
13 May 15 copy & paste +upvote -downvote Please Bruh stopppppppop πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ https://t.co/OUdkHssaMi
myEmoji
myEmoji @myEmoji
My other mom, happy mother's day miss Angie, I love your silly self to pieces #Mydawg #she cool #Mominlaw
11 May 15 copy & paste +upvote -downvote My other momπŸ˜‚, happy mother's day miss Angie, I love your silly selfπŸ’Ÿ to pieces #Mydawg #she cool #Mominlaw😎
myEmoji
myEmoji @myEmoji
Yall doing the most yall just better be doing the most, if you get what I'm saying.
06 May 15 copy & paste +upvote -downvote Yall doing the most πŸ˜‚ yall just better be doing the most, if you get what I'm saying.
myEmoji
myEmoji @myEmoji
06 May 15 copy & paste +upvote -downvote πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
parsons8
Rob @parsons8
Can't stop laughing at this @PeterSouthwick
Retweet of status by @Maandlee
03 May 15 copy & paste +upvote -downvote Can't stop laughing at this @PeterSouthwick πŸ˜‚ http://t.co/8G8OhuKb6T
myEmoji
myEmoji @myEmoji
The fight interest me, I don't even be knowing who's winning till afterwards
02 May 15 copy & paste +upvote -downvote The fight interest me, I don't even be knowing who's winning till afterwardsπŸ˜‚
myEmoji
myEmoji @myEmoji
We went to sleep for 15 mins
01 May 15 copy & paste +upvote -downvote We went to sleep for 15 minsπŸ˜‚
myEmoji
myEmoji @myEmoji
My science teacher said I can't turn my B into a A+ but when Jesus says yes NObody cab say no not even Mrs. Pallor
29 Apr 15 copy & paste +upvote -downvote My science teacher said I can't turn my B into a A+πŸ˜‚ but when Jesus says yes NObody cab say no😊 not even Mrs. PallorπŸ˜‹
myEmoji
myEmoji @myEmoji
Damn. You is a bitch. On the motherfucken real.
26 Apr 15 copy & paste +upvote -downvote Damn. You is a bitch. πŸ˜‚ On the motherfucken real. πŸ˜‚πŸ’
LaceHerUp22
Cassondra @LaceHerUp22
Nothing makes me miss college more than @Young_MauryBaby snap stories
24 Apr 15 copy & paste +upvote -downvote Nothing makes me miss college more than @Young_MauryBaby snap stories πŸ˜‚πŸ™ˆ
OceaneFvl
Madrinha ✨ @OceaneFvl
J'étais au grec avec mon père et je lui dis: "prend moi un coca cherry stp" et il me répond "appel moi papa ça suffira" MDDR
Retweet of status by @pasletime
23 Apr 15 copy & paste +upvote -downvote J'Γ©tais au grec avec mon pΓ¨re et je lui dis: "prend moi un coca cherry stp" et il me rΓ©pond "appel moi papa Γ§a suffira" MDDR πŸ˜‚πŸ˜‚
Previous emoji Next page

Like Face with Tears of Joy Popular Emojitweets 1?

Smileys & People Category: The Emoticon Category! Smileys, faces, person bowing deeply, man with red face, hearts, hand gestures. Happy. Previous category name: Smileys. View the gallery.
http://www.iemoji.com/view/emojitweets/26/smileys-people/face-with-tears-of-joy/popular
Back to top