Next page Previous emoji

Recent Emojitweets

Unamused Face 50

ThirstMcGurst
I hate spending the night somewhere & the covers stink
Retweet of status by @TeannaTrump
26 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote I hate spending the night somewhere & the covers stink πŸ˜’
nveegaa
πŸ₯€ @nveegaa
Ah man Lesson learned I’ll be smarter next time
25 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote Ah man πŸ˜’ Lesson learned I’ll be smarter next time
victoriatacker2
victoria @victoriatacker2
I hope that people see this and don’t vote him into office again... what a child twitter.com/PodSaveAmerica…
Retweet of status by @HannahPitt97
21 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote I hope that people see this and don’t vote him into office again... what a child πŸ˜’ https://t.co/Ozzo1RBSFR
musa_farraj
Mussolini @musa_farraj
Wtf is the point of blocking people from your stories, just block them in general
Retweet of status by @fatoomzay
20 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote Wtf is the point of blocking people from your stories, just block them in general πŸ˜’
KJM_312
Mesha @KJM_312
Bruh graduation meant so much to me.
Retweet of status by @XoXo__Lexi
20 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote Bruh graduation meant so much to me. πŸ˜’
RealTonyobinna
@Tutsy22 I design and build a Tomb Ventilator.,
Willing to offer him for free when it's time....
24 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote @Tutsy22 I design and build a Tomb Ventilator., Willing to offer him for free when it's time.... πŸ˜’
LilNaiya
jaNaiya. @LilNaiya
Damn I wish the semester be over already
26 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote Damn I wish the semester be over already πŸ˜’
xiam_k
🍯 @xiam_k
I don’t like that Nigga Trump Bro
Retweet of status by @KingVonFrmdaWic
26 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote I don’t like that Nigga Trump Bro πŸ˜’
dae0ne_
We was gone kill y’all in SLAA

Corona! It’s still #BlackTeam Bih
Retweet of status by @summerblood__
25 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote We was gone kill y’all in SLAA πŸ˜’ πŸ–•πŸ½ Corona! It’s still #BlackTeam Bih πŸ–€ https://t.co/jkpxh3Es2Y
JermaineCarpent
Coach Carp @JermaineCarpent
Ok I gotta mute the challenge tweets sheesh
27 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote Ok I gotta mute the challenge tweets sheesh πŸ˜’
Truly__Alexis
Sweetie🍭 @Truly__Alexis
My phone be so dry son it's pointless to pay the bill
Retweet of status by @hermosa_slim
26 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote My phone be so dry son it's pointless to pay the bill πŸ˜’
Mr2Muchsauce
GMB_Tony πŸŽ™ @Mr2Muchsauce
We finna go on lockdown at 12 and All I’m thinking bout is sex
Retweet of status by @iamlahyla
20 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote We finna go on lockdown at 12 and All I’m thinking bout is sex πŸ˜’
olayinkachris1
oolayinka @olayinkachris1
When he won’t shut up, now I don slap am @mc_lively_
Retweet of status by @shank_comics
27 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote When he won’t shut up, now I don slap amπŸ˜’ @mc_lively_ https://t.co/EZ80HutG3t
LaLaSoBadd
LaLa  @LaLaSoBadd
26 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote FACTS!!!!!!! πŸ˜’ https://t.co/kw922kolVo
_Shebecute
ULoveLucy 🀍 @_Shebecute
Bitches be so fine, as soon as they open they mouth corn ball
Retweet of status by @Miyarbro_
26 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote Bitches be so fine, as soon as they open they mouth corn ball πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’
LE_NiCHELLE
NichΓ¨ Nich πŸ’• @LE_NiCHELLE
You Ever Get Turned Off By Somebody Mindset ? Like Damn... You Really Think Like That
Retweet of status by @drewdollars97
26 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote You Ever Get Turned Off By Somebody Mindset ? Like Damn... You Really Think Like That πŸ˜’
TheAiranaJanae
. @TheAiranaJanae
RIP to my embroidery Zara Pants. But here’s my TikTok fit video. I’m not happy with this video at all now.
Retweet of status by @MayaaaaGs
23 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote RIP to my embroidery Zara Pants. But here’s my TikTok fit videoπŸ˜’. I’m not happy with this video at all now. https://t.co/blLnbazrsb
AsiaTyasia
If the subtitles are off on your tv I don’t wanna watch it
26 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote If the subtitles are off on your tv I don’t wanna watch it πŸ˜’
gzuspeace
"Is it some Gas Gas tho?" - a mf with 10 dollars
Retweet of status by @3TIIMEDV
26 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote "Is it some Gas Gas tho?" - a mf with 10 dollars πŸ˜’
madformichelle
M▫️ @madformichelle
Tested positive for being sick OF THIS SHIT
26 Mar 20 copy & paste +upvote -downvote Tested positive for being sick OF THIS SHIT πŸ˜’
Previous emoji Next page

Like Unamused Face Recent Emojitweets 50?

Smileys & People Category: The Emoticon Category! Smileys, faces, person bowing deeply, man with red face, hearts, hand gestures. Happy. Previous category name: Smileys. View the gallery.

Copy & Paste Codes

Loading
https://www.iemoji.com/view/emojitweets/14/smileys-people/unamused-face/recent/50