Next page Previous emoji

Recent Emojitweets

Weary Face 61

jaustinuche
Uche Jegbefume @jaustinuche
@KingMien01 He needs it. That's N108m per annum. In 4 years, that is over half of a billion Naira. Please, don't tell me that joke.
02 Dec 19 copy & paste +upvote -downvote @KingMien01 He needs it. That's N108m per annum. In 4 years, that is over half of a billion Naira. Please, don't tell me that joke.😩
_kaylaxoxo
kayla. @_kaylaxoxo
I need a man that constantly wants to eat my pussy
01 Dec 19 copy & paste +upvote -downvote I need a man that constantly wants to eat my pussy 😩
xo_ariyanna
Ari πŸ‘‘ @xo_ariyanna
Lord send me a nigga who appreciates me
Retweet of status by @JayBrit_
29 Nov 19 copy & paste +upvote -downvote Lord send me a nigga who appreciates me 😩
_bahirah_
BA @_bahirah_
I’m either obsessed with you or idgaf no in between
30 Nov 19 copy & paste +upvote -downvote I’m either obsessed with you or idgaf no in between 😩
josh_toledo27
Josh Toledo @josh_toledo27
Me and @smainexxo gain like 20lbs every time we go to Cali
30 Nov 19 copy & paste +upvote -downvote Me and @smainexxo gain like 20lbs every time we go to Cali 😩
Naturally_Cid
CID❕ @Naturally_Cid
I need to stop playing and drop this last 30 pounds
27 Nov 19 copy & paste +upvote -downvote I need to stop playing and drop this last 30 pounds😩
_papiijayy
jamaya ✨ @_papiijayy
I really want to travel the world after i graduate from uni
Retweet of status by @Okay_aden
01 Dec 19 copy & paste +upvote -downvote I really want to travel the world after i graduate from uni 😩😩
2nd2nonescorpio
COODIA😜😜 @2nd2nonescorpio
I hate bitches that think mfs really be hating off them like no bruh you really is ugly is shit no fr
Retweet of status by @nikdollasssss
30 Nov 19 copy & paste +upvote -downvote I hate bitches that think mfs really be hating off them like no bruh you really is ugly is shit no fr πŸ˜©πŸ˜‚πŸ€¦πŸ½β€β™€οΈ
Yellowgodess_
Titi🐲 @Yellowgodess_
It’s not even about sex I just love your presence
Retweet of status by @CChlo99
29 Nov 19 copy & paste +upvote -downvote It’s not even about sex I just love your presence 😩
christalycruz
christaly cruz @christalycruz
Nigga said she got the skip like Tekken twitter.com/_RickSmoove/st…
Retweet of status by @ThaKidd_quan
24 Nov 19 copy & paste +upvote -downvote Nigga said she got the skip like TekkenπŸ˜©πŸ˜‚ https://t.co/8ydZEJK8j0
jiggamann_
πŸ‘».$ @jiggamann_
Damn I’m already hungry
Retweet of status by @x0stephramos
28 Nov 19 copy & paste +upvote -downvote Damn I’m already hungry 😩
dmistercap
Olawale @dmistercap
Man city cut ticket for morning
Chelsea cut ticket for afternoon
Bayern cut ticket for night

Detty December ti lazzident
30 Nov 19 copy & paste +upvote -downvote Man city cut ticket for morning Chelsea cut ticket for afternoon Bayern cut ticket for night Detty December ti lazzident😩
sophiegericke
$ophie G ❄️ @sophiegericke
I need to go on a shopping spree but not with my money
01 Dec 19 copy & paste +upvote -downvote I need to go on a shopping spree but not with my money 😩🀣
lexiiin13
lex @lexiiin13
i just wanna be kissed on
26 Nov 19 copy & paste +upvote -downvote i just wanna be kissed on 😩
_SiMply_Joyful
MΕ›.Ε hΓ«Δ“ @_SiMply_Joyful
I really did fall Inlove w/ a vibe I can’t get over & ion feel like nobody else can make me feel That comfortable
Retweet of status by @_makaylaaB
30 Nov 19 copy & paste +upvote -downvote I really did fall Inlove w/ a vibe I can’t get over 😩 & ion feel like nobody else can make me feel That comfortable πŸ˜’
Kendraab1
ken. @Kendraab1
I need my pussy ate so good my toes curl
Retweet of status by @raboooogie
01 Dec 19 copy & paste +upvote -downvote I need my pussy ate so good my toes curl 😩
aliciasharnice
prettythreat✨ @aliciasharnice
I love black clothing
Retweet of status by @hecraveskay
30 Nov 19 copy & paste +upvote -downvote I love black clothing 😩
foreverhydia
πŸ’‹ @foreverhydia
So excited for the future
Retweet of status by @KeyisQueen
01 Dec 19 copy & paste +upvote -downvote So excited for the future 😩😩😩
lifeaspattyy
PπŸ’° @lifeaspattyy
Harper stole my phone and took pictures of her toes and I think it’s so cute lol
01 Dec 19 copy & paste +upvote -downvote Harper stole my phone and took pictures of her toes and I think it’s so cute 😩😍 lol https://t.co/PtGbqmBVwo
juixyj_
only thing you gon get out of being loyal in this generation is embarrassment. and ian goin, save me da heartbreak
Retweet of status by @_NoLimitKash
01 Dec 19 copy & paste +upvote -downvote only thing you gon get out of being loyal in this generation is embarrassment. and ian goin, save me da heartbreak πŸ˜©πŸ’”πŸ’―
Previous emoji Next page

Like Weary Face Recent Emojitweets 61?

Smileys & People Category: The Emoticon Category! Smileys, faces, person bowing deeply, man with red face, hearts, hand gestures. Happy. Previous category name: Smileys. View the gallery.

Copy & Paste Codes

Loading
https://www.iemoji.com/view/emojitweets/823/smileys-people/weary-face/recent/61