โค

Copy & Paste Codes

Next page Previous emoji

Chronological Emojitweets

Tongue 1

JulysVeryOwn_XO
JulysVeryOwn_XO @JulysVeryOwn_XO
I see you with the new emoji lol RT @4my4oes: my
20 Mar 12 copy & paste +upvote -downvote I see you with the new emoji lol RT @4my4oes: ๐Ÿ‘… my ๐Ÿ€๐Ÿ€
kakakelsey
kakakelsey @kakakelsey
RT @flyygirlmonae: not sharing? RT @JonesBoiiiii: RT @flyygirlmonae: i want the new emoji's
21 Mar 12 copy & paste +upvote -downvote ๐Ÿ‘…RT @flyygirlmonae: not sharing? RT @JonesBoiiiii: ๐Ÿ˜น RT @flyygirlmonae: i want the new emoji's ๐Ÿ˜ฅ
_Highacez
_Highacez @_Highacez
โ€œ@PrettyGirlRoz: gotta it before u stick it...โ€ how u get that emoji lol
21 Mar 12 copy & paste +upvote -downvote โ€œ@PrettyGirlRoz: gotta ๐Ÿ‘… it before u stick it...๐Ÿ˜โ€ how u get that emoji lol
_SkDavid
_SkDavid @_SkDavid
there is no new emoji app stop askin me for it all yu do is copy&paste shit
21 Mar 12 copy & paste +upvote -downvote there is no new emoji app stop askin me for it all yu do is copy&paste shit ๐Ÿ‘…๐Ÿ˜œ
VICT0RIAsSecret
VICT0RIAsSecret @VICT0RIAsSecret
F all y'all that wouldn't tell me how to get these new emojis
21 Mar 12 copy & paste +upvote -downvote F all y'all ๐Ÿ‘…๐Ÿ† that wouldn't tell me how to get these new emojis
ASIAAAPEARLLL
ASIAAAPEARLLL @ASIAAAPEARLLL
โ€œ@SaluteDaKidd_0: So I let her the rapper!! โ€ omg I want the tongue...emoji lol
21 Mar 12 copy & paste +upvote -downvote โ€œ@SaluteDaKidd_0: So I let her๐Ÿ‘… the rapper!! ๐Ÿ˜‚โ€ omg I want the tongue...emoji lol ๐Ÿ˜
Ayy_Caramba_
Ayy_Caramba_ @Ayy_Caramba_
โ€œ@OhShitItzSkittz: Come n put that on my โ€ were the fuck did you get that tongue emoji??
22 Mar 12 copy & paste +upvote -downvote โ€œ@OhShitItzSkittz: Come n put that ๐Ÿ‘… on my ๐Ÿฑโ€ were the fuck did you get that tongue emoji??
Yardie_Nique
Yardie_Nique @Yardie_Nique
But what made them think to have this as an emoji now? --> <-- Not complaining though
22 Mar 12 copy & paste +upvote -downvote But what made them think to have this as an emoji now? --&gt; ๐Ÿ‘… &lt;-- Not complaining though ๐Ÿ˜๐Ÿ˜Ž
Welcome2Rome
Welcome2Rome @Welcome2Rome
RT @BombshellA_: How'd you get the new emoji's? RT @Welcome2Rome:
24 Mar 12 copy & paste +upvote -downvote RT @BombshellA_: How'd you get the new emoji's? RT @Welcome2Rome: ๐Ÿ‘…๐Ÿ‘“๐Ÿ’ฌ๐Ÿ’ฎ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฑ๐Ÿ’ฒ๐Ÿ’ณ๐Ÿ’ต๐Ÿ“…๐Ÿ“Œ๐Ÿ“๐Ÿ“Ž๐Ÿ“š๐Ÿ““๐Ÿ“’๐Ÿ“•๐Ÿ“ž๐Ÿ”ƒ๐Ÿ”Œ๐Ÿ”‹๐Ÿ”Š๐Ÿ”ฆ๐Ÿ”ง๐Ÿ”ฉ๐Ÿ”ช๐Ÿ”ฎ๐Ÿ”ฐ๐Ÿ—ฟ๐Ÿ˜ค๐Ÿ˜พ๐Ÿ™‰๐Ÿ™Šโ˜‚โ™ปโ›ฝ
PuMpKiin
PuMpKiin @PuMpKiin
Bung what emoji is that ? RT @LiteBrite_Bung:
24 Mar 12 copy & paste +upvote -downvote Bung what emoji is that ? RT @LiteBrite_Bung: ๐Ÿ‘…๐Ÿฑโ€ผ
BrandiPOP
BrandiPOP @BrandiPOP
How u get the new emoji RT @InfamousYogurt: He wanna me like a
26 Mar 12 copy & paste +upvote -downvote How u get the new emoji RT @InfamousYogurt: He wanna ๐Ÿ‘… me like a ๐Ÿญ ๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜นโ•
damarreagles
damarreagles @damarreagles
RT @reyvaaa: @damarreagles here's an emoji for you.. lol #gwtt - how you find that??
27 Mar 12 copy & paste +upvote -downvote RT @reyvaaa: @damarreagles here's an emoji for you.. ๐Ÿ‘…lol #gwtt - ๐Ÿ˜ how you find that??
Talia_T_
Talia_T_ @Talia_T_
<---- this is my new face emoji u could ask me why but I'll prefer if u didn't
30 Mar 12 copy & paste +upvote -downvote ๐Ÿ‘… &lt;---- this is my new face emoji u could ask me why but I'll prefer if u didn't ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜
developar
developar @developar
RT @xoxoVanity_: . NEW EMOJI'S !
05 Apr 12 copy & paste +upvote -downvote RT @xoxoVanity_: โœ๐Ÿ‘…๐Ÿพ๐Ÿ„๐Ÿช๐Ÿฎ๐Ÿฌ๐Ÿญ๐Ÿญ๐Ÿท๐Ÿน๐Ÿ–๐Ÿ•๐Ÿ’๐Ÿค๐ŸŽช๐ŸŽฒโณ๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜บ๐Ÿ˜นโ›„โ›…๐Ÿ‘น๐Ÿ‘บ๐Ÿ™‰๐Ÿ‘ช๐ŸŽญ. NEW EMOJI'S !
ThinnBrownSkinn
ThinnBrownSkinn @ThinnBrownSkinn
โ€œ@YoungKros_Beatz: Let me dat girlโ€ โ€ขโ€ขโ€ข I've NEVER seen that emoji .
07 Apr 12 copy & paste +upvote -downvote โ€œ@YoungKros_Beatz: Let me ๐Ÿ‘… dat ๐Ÿฑ girlโ€ โ€ขโ€ขโ€ข I've NEVER seen that emoji .
YoungKros_Beatz
YoungKros_Beatz @YoungKros_Beatz
RT @ThinnBrownSkinn: โ€œ@YoungKros_Beatz: Let me dat girlโ€ โ€ขโ€ขโ€ข I've NEVER seen that emoji .
07 Apr 12 copy & paste +upvote -downvote RT @ThinnBrownSkinn: โ€œ@YoungKros_Beatz: Let me ๐Ÿ‘… dat ๐Ÿฑ girlโ€ โ€ขโ€ขโ€ข I've NEVER seen that emoji .
Kee_SoConceited
Kee_SoConceited @Kee_SoConceited
He got the magic
08 Apr 12 copy & paste +upvote -downvote He got the magic ๐Ÿ‘… ๐Ÿ˜
Fgcanfly
Fgcanfly @Fgcanfly
Emoji 2.0
17 Apr 12 copy & paste +upvote -downvote Emoji 2.0 ๐Ÿ‘…๐Ÿ’ฅ๐ŸŽฎ๐ŸŽชโฐ๐ŸŽณ๐ŸŽ‹๐Ÿ“Œ๐Ÿ“™๐Ÿ“Ž๐Ÿ’พ๐Ÿ“น๐Ÿ’ต๐Ÿ’ฏ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿผ๐Ÿœ๐Ÿ๐Ÿฉ๐Ÿฅ๐Ÿฒ๐Ÿ—ฟ๐Ÿ‘น๐Ÿ
Previous emoji Next page

Like Tongue Chronological Emojitweets 1?

Smileys & People Category: The Emoticon Category! Smileys, faces, person bowing deeply, man with red face, hearts, hand gestures. Happy. Previous category name: Smileys. View the gallery.
http://www.iemoji.com/view/emojitweets/675/smileys-people/tongue/chronological
Back to top