Next page Previous emoji

Recent Emojitweets

Disappointed Face 11

balelengromero
; @balelengromero
Just once, can we figure out what we keep doing wrong?
Retweet of status by @JustinVasquez__
20 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote Just once, can we figure out what we keep doing wrong? ๐Ÿ˜ž๐Ÿ’” https://t.co/fu9QnMxViO
youngpaidhippy
hennessypapi @youngpaidhippy
The good die young
19 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote The good die young๐Ÿ˜ž
ThatboiCark
Marc @ThatboiCark
@ThatboiCark Not the Camry pls say this is photoshopped
Retweet of status by @ElderLeos
20 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote @ThatboiCark Not the Camry pls say this is photoshopped ๐Ÿ˜ž https://t.co/FPkIytggW0
nathanjoseph198
Nate Joseph #protected @nathanjoseph198
@nathanjoseph198 @keepinitreal427 Labour lost North Wales so Corbyn visting South Wales may not be a very good idea
Retweet of status by @MatthewRavenhil
20 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote @nathanjoseph198 @keepinitreal427 Labour lost North Wales so Corbyn visting South Wales may not be a very good idea ๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜Ÿ
shavonediehard
shabomb @shavonediehard
Damn pop smoke really gone..
Retweet of status by @2Real_Hyman
20 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote Damn pop smoke really gone..๐Ÿ˜ž
calvinn_smithh
Iโ€™m 5โ€™10โ€ @calvinn_smithh
I want a zaxbys salad
Retweet of status by @DajiaJanae
20 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote I want a zaxbys salad ๐Ÿ˜ž
004COURT
This PTSD tape finna be G Herbo but he was acting like it was gon be Lil Herb iykyk
21 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote This PTSD tape finna be G Herbo but he was acting like it was gon be Lil Herb๐Ÿ˜ž iykyk
jdiosdado_
Jaquelin @jdiosdado_
What a shitty day, I just want to be babied
Retweet of status by @Jissell_105
19 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote What a shitty day, I just want to be babied ๐Ÿ˜ž
Wordplay4Days
Darius Simpson @Wordplay4Days
So many ppl saying they say yes to sex so their partner wonโ€™t go to someone else. Thatโ€™s very sad it does not have to be that way.
Retweet of status by @_youreWelcome__
18 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote So many ppl saying they say yes to sex so their partner wonโ€™t go to someone else. Thatโ€™s very sad ๐Ÿ˜ž it does not have to be that way.
jai_kurihara
The Ding @jai_kurihara
High key sad that @goldbrushmusic hasnt been to Hawaii
20 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote High key sad that @goldbrushmusic hasnt been to Hawaii ๐Ÿ˜ž
Pharuzzy
Is it Just me, or is this February longer than December and January together?

I'm tired!
19 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote Is it Just me, or is this February longer than December and January together? I'm tired!๐Ÿ˜ž
tinypimpcess
aylin @tinypimpcess
When I die Mfs gon post screenshots like I used to argue wit her on tiwtter
Retweet of status by @rednoseskunt
19 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote When I die Mfs gon post screenshots like I used to argue wit her on tiwtter๐Ÿ˜ž
cardona_jazmine
Jaz๐Ÿ‘ผ๐Ÿผ @cardona_jazmine
i wanna pop out w someone
Retweet of status by @sireynicole
20 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote i wanna pop out w someone ๐Ÿ˜ž
TheyJustLOVEJay
Jay @TheyJustLOVEJay
I hate being around small-minded people
Retweet of status by @ChellyTheMC
18 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote I hate being around small-minded people๐Ÿ˜ž
ClaireHammond
Claire Hammond @ClaireHammond
@andrewburnett Yup, and totally un-challenged by Fiona Bruce. Just allowed to spout her own โ€œfactsโ€
21 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote @andrewburnett Yup, and totally un-challenged by Fiona Bruce. Just allowed to spout her own โ€œfactsโ€ ๐Ÿ˜ž
mareeyuhh15
Please donโ€™t let your friends go off alone after festivals.
Always stay in groups..
Itโ€™s a sad day for the edm community
Retweet of status by @EdmLunaLovegood
20 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote Please donโ€™t let your friends go off alone after festivals. Always stay in groups.. Itโ€™s a sad day for the edm community ๐Ÿ˜ž
peoplesXX
Morty. @peoplesXX
rip pop smoke man shit brazy
19 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote rip pop smoke man shit brazy ๐Ÿ˜ž
OutlawNoah
Noah Outlaw @OutlawNoah
@MakingStarWars Youโ€™re right. Also we must not forget about those poor children who were poisoned by black market tea on Mandalore.
21 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote @MakingStarWars Youโ€™re right. Also we must not forget about those poor children who were poisoned by black market tea on Mandalore.๐Ÿ˜ž
dianadprz
Dianaโœจ @dianadprz
Thereโ€™s so many outfits I like and want to wear but I hate my body so much
Retweet of status by @lxxzbeth
20 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote Thereโ€™s so many outfits I like and want to wear but I hate my body so much ๐Ÿ˜ž
laurencribbs
lau @laurencribbs
This all needs to change. Something has to stop.
Retweet of status by @MissMalinSara
15 Feb 20 copy & paste +upvote -downvote This all needs to change. Something has to stop. ๐Ÿ˜ž
Previous emoji Next page

Like Disappointed Face Recent Emojitweets 11?

Smileys & People Category: The Emoticon Category! Smileys, faces, person bowing deeply, man with red face, hearts, hand gestures. Happy. Previous category name: Smileys. View the gallery.

Copy & Paste Codes

Loading
https://www.iemoji.com/view/emojitweets/18/smileys-people/disappointed-face/recent/11