Next page Previous emoji

Chronological Emojitweets

Man Wearing Turban 25

mayrabolanos
mayrabolanos @mayrabolanos
I love playing with these emoji
08 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote I love playing with these emoji ξ”—ξŽξŒξ”Άξ€ƒξ›ξ…Œξˆ―ξˆ°ξˆ±ξ§ξ
haleyfaulkner
haleyfaulkner @haleyfaulkner
Emoji of the day: that little dude
08 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote Emoji of the day: πŸ‘³that little dude
HOOPINGandHOES
HOOPINGandHOES @HOOPINGandHOES
RT @YuckFou_Dude: They have no black ppl in the emoji's but they gotta fuckin Arab ! smh
09 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote RT @YuckFou_Dude: They have no black ppl in the emoji's but they gotta fuckin Arab ! πŸ‘³ smh
YuckFou_Dude
YuckFou_Dude @YuckFou_Dude
They have no black ppl in the emoji's but they gotta fuckin Arab ! smh
09 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote They have no black ppl in the emoji's but they gotta fuckin Arab ! πŸ‘³ smh
NICKel0de0n
NICKel0de0n @NICKel0de0n
@THE_mcGriddles emoji > this video.
09 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote @THE_mcGriddles emoji > this video. πŸ‘³
salbinastyles
salbinastyles @salbinastyles
RT @KopiLah: So I'm not the only one who is a #dhotifan
09 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote RT @KopiLah: So I'm not the only one who is a #dhotifan πŸ‘³
victoriaeyram
victoriaeyram @victoriaeyram
Ska hem till min och kolla pΓ₯ .
09 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote Ska hem till min πŸ‘³ och kolla pΓ₯ 3βƒ£πŸ‘‘.
ColeeHearted
ColeeHearted @ColeeHearted
There's only one black emoji and he's a terrorist lmao
09 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote There's only one black emoji and he's a terrorist πŸ‘³ lmao
coobsterr
coobsterr @coobsterr
@jensdrunkk you don't know how badly I wanna take this emoji and tat it on my back, talk about having meaning
09 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote @jensdrunkk you don't know how badly I wanna take this emoji πŸ‘³and tat it on my back, talk about having meaning
_xtina69
_xtina69 @_xtina69
@NAtE805 pshhh and you say I'm lazy?! (that is emoji talk for nigga please haha) &yesssssir you?
10 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote @NAtE805 pshhh and you say I'm lazy?! πŸ‘³βœ‹(that is emoji talk for nigga please hahaπŸ˜‚) &yesssssirπŸ‘ you?
_ThisGuyDarryl
_ThisGuyDarryl @_ThisGuyDarryl
@_tarana CTFU Hahahaha.
09 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote @_tarana CTFU Hahahaha. πŸ‘³πŸ’£πŸ”₯🏒 πŸ”₯ πŸ‘
DirtyPancakes
DirtyPancakes @DirtyPancakes
Gotta settle for sim sim salabim RT @NerdAtCoolTable: Why aren't there any black man emoji's?????
10 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote Gotta settle for sim sim salabim πŸ‘³RT @NerdAtCoolTable: Why aren't there any black man emoji's?????
Lushiousx3
Lushiousx3 @Lushiousx3
There is that's just a durag RT @NerdAtCoolTable: Why aren't there any black man emoji's?????
10 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote There is πŸ‘³ that's just a durag RT @NerdAtCoolTable: Why aren't there any black man emoji's?????
studioDARNIT
studioDARNIT @studioDARNIT
You know the bushes fuck with theM Bin ladens ,why else will there be a AraB in Emoji
10 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote You know the bushes fuck with theM Bin ladens ,why else will there be a AraB in Emoji πŸ‘³
lizzyswann
lizzyswann @lizzyswann
β€œ@smindsay: I bet black people that have an iPhone are mad that the only emoji that could be there friend is this guy , hilarious
10 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote β€œ@smindsay: I bet black people that have an iPhone are mad that the only emoji that could be there friend is this guy πŸ‘³, hilarious
smindsay
smindsay @smindsay
I bet black people that have an iPhone are mad that the only emoji that could be there friend is this guy , he's not even black
10 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote I bet black people that have an iPhone are mad that the only emoji that could be there friend is this guy πŸ‘³, he's not even black 😞
_StevenDean
_StevenDean @_StevenDean
RT @lexCarnagg: @iGarretHadel f you
10 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote RT @lexCarnagg: @iGarretHadel f you πŸ‘³
stephanitroese
stephanitroese @stephanitroese
RT @smindsay: I bet black people that have an iPhone are mad that the only emoji that could be there friend is this guy , he's not even black
10 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote RT @smindsay: I bet black people that have an iPhone are mad that the only emoji that could be there friend is this guy πŸ‘³, he's not even black 😞
Harry_Pugsleyx
Harry_Pugsleyx @Harry_Pugsleyx
@nut3llaontoast emoji works on twitter?!:o
10 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote @nut3llaontoast emoji works on twitter?!:o πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³πŸ‘³
Adi_Frenchy
Adi_Frenchy @Adi_Frenchy
Nope,its sad cuz its the only black emoji RT @driven41: Does anybody actually ever use this?
10 Jan 12 copy & paste +upvote -downvote Nope,its sad cuz its the only black emoji RT @driven41: Does anybody actually ever use this? πŸ‘³
Previous emoji Next page

Like Man Wearing Turban Chronological Emojitweets 25?

Smileys & People Category: The Emoticon Category! Smileys, faces, person bowing deeply, man with red face, hearts, hand gestures. Happy. Previous category name: Smileys. View the gallery.

Copy & Paste Codes

Loading
https://www.iemoji.com/view/emojitweets/97/smileys-people/man-wearing-turban/chronological/25